Emprego e Formación

Fomento do Emprego e Formación

Mellorar a empregabilidade, a busca activa de emprego e a inserción laboral das persoas que teñen dificultades para a integración laboral, é a liña de actuación principal que Fundación Amigos de Galicia está a levar a cabo nos últimos anos.

En Fundación Amigos de Galicia somos conscientes de que o acceso ao emprego é a principal ferramenta que teñen as persoas para poder obter recursos cos que ser independentes e poder satisfacer as súas necesidades.

Por este motivo, Fundación Amigos de Galicia conta co Servizo de Orientación Laboral que realiza accións encamiñadas á inserción laboral e formación de persoas en idade laboral en Galicia.

Os obxectivos do servizo son:

• Actualizar e activar o currículo vitae de cada demandante.
• Optimizar a oferta formativa existente.
• Compatibilizar a demanda da persoa coa oferta existente.
• Ofrecer un sistema de información que permita coñecer ás persoas usuarias o seu nivel de cualificación e o seu potencial laboral.

Este servizo consta de tres tipo de accións:

• A orientación laboral e deseño de Itinerarios Personalizados de Inserción Laboral, o cal consiste en realizar un plan de accións en función do perfil persoal, profesional e académico, para unha correcta busca activa de emprego.
A formativa, na cal se ofertan cursos e obradoiros impartidos pola propia entidade, e outras entidades para a integración laboral das persoas en risco de exclusión social.
Accións de inserción laboral, nas cales os/as técnico/as de emprego realizan accións de prospección no mercado de traballo e de intermediación laboral coas empresas. A Entidade mantén convenios de colaboración con empresas privadas galegas que permiten a incorporación laboral dos/as usuarios/as da Entidade.

Fundación Amigos de Galicia está constituída como Axencia de Colocación con ID 1200000013; e como Entidade Colaboradora do Servizo Público de Emprego de Galicia.

O servizo de Orientación Laboral é totalmente gratuíto.

Onde podes atoparnos?
  • Boletín de Ofertas de Emprego de Fundación Amigos de Galicia
    (Publicación semanal)
  • Datos de Insercións Laborais maio 2021
  • Datos de Insercións Laborais 2019
  • Multimedia
Tres historias de persoas que recibiron ou están recibindo o servizo de orientación laboral.
  • Memorias Anuais Axencia de Colocación

Teléfonos