"Nas súas mochilas os seus soños"

A volta ao cole xa está aquí, e con ela moitas familias en situación de vulnerabilidade van a atoparse con dificultades para facer fronte do gasto do material escolar de nenas e nenos.

Para axudar a que estas familias poidan facerse cargo deste gasto en material escolar, Fundación Amigos de Galicia pon en marcha un ano máis a campaña “Nas súas mochilas os seus soños”, pola cal os menores en risco de exclusión social que se atopan en idade escolarizada atendidos pola entidade recibirán unha mochila personalizada con material escolar.

Para levar a cabo esta campaña, o teu apoio é fundamental, xa que nos permitirá que nenas e nenos que pertencen a familias con escasos recursos poidan comezar o curso escolar en igualdade de condicións que o resto dos compañeiros e compañeiras.

Ademais, dende a entidade, estímase un incremento das entregas de mochilas con respecto ao ano anterior, dado o aumento de menores fillos e fillas de galegos retornados con documentación irregular que non poden acceder ás axudas da Administración.

Este ano estimamos que entregaremos 1.844 mochilas de material escolar entre nenos e nenas que viven en Galicia con idades comprendidas de 3 a 16 anos.

Que precisamos:
Toda a axuda é benvida, pero nestes momentos o que máis precisamos son:

* Mochilas
* Gomas de borrar
* Tesoiras
* Carpetas
* Libretas de todos os tamaños.

Como podes colaborar?
* Como particular: Con doazóns de material escolar novo en calquera dos nosos puntos de recollida permanentes. O que máis precisamos nestes momentos son: mochilas, gomas, tesoiras, carpetas e libretas
* Como establecemento colaborador: Se es propietario/a dun establecemento e queres ser punto de recollida permanente durante toda a campaña. Aparecerás como punto colaborador na nosa páxina web e en todas as canles de comunicación que empregamos.
* Como empresa: Organizando unha campaña interna de recollida de material escolar para os menores da túa zona! Tamén aparecerás na nosas canles habituais de comunicación como colaborador.

E non nos podemos esquecer do TEMPO! Precisamos voluntarios e voluntarias que nos axuden a preparar as mochilas de material escolar para que ningún neno nin nena comece as clases en desigualdade de condicións.

Colaborando con esta campaña nos axudas a debuxar un futuro para estes nenos e nenas.

A campaña estará en activo dende o 19 de agosto ao 06 de setembro.

Se estás interesad@ en colaborar podes enviar un correo electrónico a comunicacion@fundacionamigosdegalicia.org ou chamar ao 672 706 182.

Puntos de recollida de material escolar permanentes:

* Oficina Fundación Amigos de Galicia cidade de Ourense: Avda. de Portugal, 59
* Oficina Fundación Amigos de Galicia cidade de Santiago de Compostela: Avda de Lugo, 115
* Oficina Fundación Amigos de Galicia cidade de Vilagarcía de Arousa: Avda. Matosinhos, 2
* Oficina Fundación Amigos de Galicia cidade de Vilagarcía de Arousa: Avda. López Ballesteros, 9

Establecementos colaboradores de recollida de material escolar novo:

PROVINCIA DE PONTEVEDRA

• QUEIXUMES OURENSE
    Doctor Fleming, 14

• LA LIBRERÍA OURENSE
      Florentino L. Cuevillas Nº 10 Bajo (esquina con Sáenz-Diez)