FAITE VOLUNTARI@ FAG!

Para Fundación Amigos de Galicia é indispensable a labor que realiza o voluntariado tanto no día a día da actividade da entidade, como en campañas concretas ( entrega de material escolar, entrega de agasallos de Nadal, actividades de captación de fondos na rúa, etc.).

A entidade conta con dous centros para facer voluntariado de xeito permanente:

- Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) - Avda. López Ballesteros, 9 - Horario: de Luns a Venres de 07:00 a 15:00 horas.

- San Cibrao das Viñas (Ourense) - Polígono, Nave 4 - Horario a determinar.

Ademais do voluntariado habitual, a entidade desenvolve diferentes campañas e actividades ao longo da xeografía galega. Se estás iinteresad@ en facerte VOLUNTARI@ FAG, cubre o seguinte formulario.

Su mensaje del formulario se ha enviado correctamente.

Ha introducido los siguientes datos:

Faite voluntari@ FAG

Por favor, corrija los datos introducidos en los campos siguientes:
Al enviar el formulario se ha producido un error. Inténtelo de nuevo más tarde.

Atención: Los espacios marcados con * son obligatorios.

NECESIDADES ACTUAIS

PUBLICACIÓN: 28/05/2018

PRECISAMOS VOLUNTARI@S DE OURENSE que se poidan achegar ata as nosas instalacións en San Cibrao das Viñas para axudarnos a clasificar todos os tapóns de plástico que recollemos para enviar á fabrica de reciclados plásticos.

Interesad@s:

? 610 475 431 // 678 920 387
? comunicacion@fundacionamigosdegalicia.org

Esperámosvos!

PUBLICACIÓN: 15/05/2018

PRECISAMOS VOLUNTARI@S DE VILAGARCÍA DE AROUSA que se poidan achegar ata as nosas instalacións en Vilagarcía de Arousa para axudarnos a clasificar todos os tapóns de plástico que recollemos para enviar á fabrica de reciclados plásticos.

Estamos en Avda. López Ballesteros, 9 - Vilagarcía de Arousa

Horario: De luns a venres de 07:00 - 15:00 horas.

Interesad@s:

? 610 475 431