CEIP SAN XOSÉ OBREIRO - ARTEIXO

Persoal de Fundación Amigos de Galicia trasladouse ata as instalacións do centro para impartir unha charla de sensibilización do voluntariado e de información sobre as  campañas que leva a cabo a entidade coas recollidas de tapóns de plástico, que axudan concretamente a un menor dun concello limítrofe: Sada, resaltando a importancia do coidado ao medio ambiente, a equidade de dereitos das persoas con diversidade funcional e o altruísmo.

O CEIP San Xosé Obreiro – Arteixo, a raíz da charla, iniciou colaboración coa Fundación Amigos de Galicia na recollida de tapóns de plástico, sendo os menores asistentes á charla os que se dedican a filtrar, no seu tempo de recreo, de modo voluntario e alternando días, os tapóns recollidos, previa á recollida por parte da entidade

CARTA DA PROFESORA DO CENTRO

El día 6 de abril recibimos en la biblioteca de nuestro colegio,el CEIP San Xosé Obreiro de Meicende,Arteixo, la visita de Paula, de la Fundación de Amigos de Galicia.

Nos explicó, adaptándose genial a nuestro alumnado de 1º de Educación Primaria, muchas de las cosas que se hacen desde la Fundación. En nuestra clase recogemos tapones desde principio de curso, y con lo que nos contó entendimos que lo que hacemos lo hacemos por algo, y así darle sentido a nuestras actividades.

También nos explicó que colaboran con muchas personas que están pasando por serias dificultades, y a nosotros esto nos llegó de una manera especial. En clase estamos trabajando los 17 ODS de la Agenda 2030 de la ONU, y los alumn@s fueron capaces de entender que la Fundación Amigos de Galicia ,al igual que nosotros, también trabaja para conseguir un mundo mejor.

Os envío el enlace a la entrada del blog que hicimos cuando nos visitasteis:

Mil gracias por vuestra visita.

Natuska Naylor García

Tutora de 1EP Ceip San Xosé Obreiro