IES DE MEAÑO

Representantes do alumnado do IES de Meaño realizaron unha visita ás instalacións de Fundación Amigos de Galicia, organizada pola persoa responsable da sensibilización. Na visita coñeceron a labor diaria da entidade e concienciáronse sobre a importancia do voluntariado para a nosa sociedade e sobre labor que realiza a Fundación Amigos de Galicia a través da colaboración de voluntariado, así como o alcance dos distintos programas desenvoltos.

Despois da visita, a cooperativa do colexio - MAKERSCHOOL - realizou un donativo de 1.000€ a Fundación Amigos de Galicia recadados mediante a venta de obxectos 3D realizados polo alumnado.

A doazón foi destinada á compra de necesidades básicas para as familias que Fundación Amigos de Galicia atende na comarca do Salnés.

VISITA IES MEAÑO INSTALACIÓNS FAG