CENTRO ESCOLAR FAG

A Fundación Amigos de Galicia impulsa o proxecto SENSIBILIZACIÓN EN CENTROS ESCOLARES DE TODO GALICIA SOBRE A IMPORTANCIA DO VOLUNTARIADO co obxectivo de concienciar entre os/as menores a importancia de valores como a igualdade, o compromiso, o altruísmo, a responsabilidade cara ós vulnerables e o entorno natural, o valor da solidariedade, etc.

Deste xeito, Fundación Amigos de Galicia trata de sensibilizar ós menores dos centros escolares sobre distintos programas desenvoltos pola entidade e establecer o alcance que teñen con respecto ás persoas vulnerables da nosa sociedade, de cara a tratar de invitar ás persoas interesadas á participación, de modo voluntario, no desenrolo de tarefas concretas que poden ser desenvoltas en equipo cos seus compañeiros e con autorización expresa dos seus pais/nais e/ou tutores legais, sempre baixo supervisión do centro e da persoa responsable de voluntariado.

Se traballas nun centro escolar e estas interesad@ en participar neste proxecto, podes poñerte en contacto con nós no teléfono 610 475 431 ou no correo electrónico comunicacion@fundacionamigosdegalicia.org

CENTROS ESCOLARES FAG

CEE VILAGARCÍA DE AROUSA