IES AQUIS CELENIS - CALDAS DE REIS

Co obxectivo de concienciar ao alumnado na importancia da solidariedade, a persoa responsable das charlas de sensibilización e a persoa responsable de voluntariado da Fundación Amigos de Galicia se trasladaron ata as instalacións do centro para impartir unha charla sobre a importancia do voluntariado para a nosa sociedade e sobre labor que realiza a Fundación Amigos de Galicia a través da colaboración de voluntariado, así como o alcance dos distintos programas desenvoltos.

A partir de aí, o IES Aquis Celenis - Caldas de Reis colabora con Fundación Amigos de Galicia cunha recollida mensual de alimentos na que participa o alumnado.

A partir de esta recollida, realizan este vídeo relacionado cos dereitos da infancia.