Quen somos

Misión

A nosa misión é a atención ás persoas  en situación ou risco de exclusión social, promovendo a súa inserción no mercado laboral.

Visión

Temos a visión dunha entidade social, consolidada e afincada en Galicia cuxo baluarte son as persoas en situación de risco de exclusión social, prestando especial atención á infancia, persoas maiores que viven solas e mulleres en situación de vulnerabilidade e/ou violencia de xénero.

Equidade

Reivindicando a igualdade e respentando a pluralidade da sociedade.

Transparencia

Poñemos á disposición da cidadanía, colaboradores/as e beneficiarios/as toda a información sobre o fin dos nosos fondos.

Independencia

Actuando de conformidade cos no sos principios.

Profesionalidade

Cun equipo profesional comprometido coa acción que desenvolvemos e con ampla experiencia no tercer sector.

A Fundación Amigos de Galicia é unha entidade sen fins lucrativos (Lei 49/2002) tal e como se mostra nos seus Estatutos, rexistrada coma Entidade Prestadora de Servizos Sociais nº E-2199, fundada o 17 de maio de 1987.

A Entidade conta coa Axencia de colocación Emprega aprobada pola Xunta de Galicia, con número de Expediente 2012/017 e Número de Identificación 1200000013.

O principal ámbito de actuación atópase no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia principalmente, realizando accións puntuais tanto en España coma no estranxeiro.

informacion@fundacionamigosdegalicia.org