Programas dirixidos á muller

Programas dirixidos a mulleres

EM-FEMENINO

Fundación Amigos de Galicia desenvolve un programa de emprego femenino na provincia de A Coruña, que promove a equidade de oportunidades para persoas que, por razóns vinculadas o seu xénero, teñen maiores dificultades de acceso ó emprego.

Programa de recursos integrais para mulleres en situación de especial vulnerabilidade e/ou con singulares dificultades que residen na provincia de Pontevedra

Programa dirixido a mulleres en situación de especial vulnerabilidade e/ou con singulares dificultades da provincia de Pontevedra ofertando unha serie de servizos, en función das súas necesidades:

• Asesoramento psicolóxico
  • Asesoramento xurídico
  • Asesoramento laboral
  • Apoio social

Desenvólvense, tamén, accións vinculadas ao  eido da prevención da violencia de xénero.

A Voz da Igualdade

Programa de sensibilización  en materia de igualdade de xénero, prevención da violencia de xénero e a importacia da autoestima dirixido a Asociacións de Nais e Pais de Alumnos/as,  mulleres vítimas de violencia de xénero ou en situación de vulnerabilidade e a mulleres rurais.

O obxectivo deste programa é promover a igualdade de xénero e a loita contra a violencia dende o apoderamento así como mellorar a autoestima e a autonomía persoal das persoas usuarias.

EM-PODÉRATE

Fundación Amigos de Galicia leva a cabo o Programa  de Inserción Laboral EM-PODÉRATE dirixido ó colectivo de mulleres con baixa titulación de Galicia en situación de vulnerabilidade, ofrecendo asistencia xurídica gratuíta, atención social, psicolóxica e/ou laboral. Esta atención integral ten como obxectivo acadar a súa inserción, entendéndoa como un paso cara a súa independencia económica, mellorando así a súa estima persoal e social e por tanto a súa calidade de vida.