Programas de Sensibilización

Sensibilización en Voluntariado

A Fundación Amigos de Galicia impulsa o proxecto "sensibilización en voluntariado"  dirixido a centros escolares, empresas e entidades co obxectivo de concienciar sobre a importancia de valores como a igualdade, o compromiso, o altruísmo, a responsabilidade cara ós vulnerables e o entorno natural, o valor da solidariedade, etc.

Medrando en Igualdade

Charlas, prioritariamente, en centros escolares, dirixidas a menores de entre 13-16 anos, acadando a concienciación dxs menores na igualdade entre mulleres e homes e a eliminación de esteriotipos de xénero.

Programas dirixidos a persoas maiores

Programa de primeira atención, inmediata e acompañamento, a persoas maiores de 65 anos que viven soas en Galicia

Fundación Amigos de Galicia leva anos traballando dende a proximidade para atender as necesidades das persoas maiores que se encontran en risco de exclusión social, atendendo unha media de 1.554 persoas anuais cubríndose en parte as súas necesidades básicas con axudas sociais por parte da Fundación coa colaboración das Administracións que coas súas baixas prestación lles axudan a poder ter unha vida digna.