"UN NOVO CAMIÑO"

Un Novo Camiño enmárcase en subvencións a entidades sen ánmimo de lucro para o desenvolvemento de programas de inserción laboral dirixidos a mulleres en situación de violencia de xénero na Comunidade Autónoma de Galicia da Secretaría Xeral de Igualdade, cofinanciadas polo Programa Operativo FSE Galicia 2014-2020.
Ten por finalidade a inserción laboral das usuarias participantes cun mínimo do 21% de insercións garantizadas.

Para tal fin, Fundación Amigos de Galicia otorga un peso importante á prospección laboral e á atención individualizada. Para o desenvolvemento do mesmo cóntase co traballo de unha orientadoral laboral e coa experiencia en inserción da Fundación.

A quen vai dirixo?

Mulleres en situación de violencia de xénero.

Que facemos?

Itinerarios de inserción: valorando as competencias persoais e deseñando un plan de acción personalizado para a busca de emprego de cada participante. Entre as accións a desenvolver, están as seguintes:

Orientación profesional e asesoramento laboral para o emprego.

Busca activa de emprego con acompañamento laboral e seguimento das insercións.

Intermediación e prospección laboral para a xestión das ofertas de traballo.

Formación: formación específica acorde aos perfís persoais das participantes, levando a cabo cursos tales como:
• Competencias Dixitais orientadas á busca de emprego
• Obradoiro de Habilidades Sociais: como enfrontarse a unha entrevista de traballo.
• Habilidades Comunicativas para a Atención ao público
• Operacións básicas de limpeza
• Atención e coidado de persoas dependentes
• Operaria en cocedoiro de marisco

Prácticas non laborais: realización de prácticas para dotar ás participantes de experiencia nos sectores profesionais nos que estean interesadas.

Mulleres atendidas: 28 - (20 de Vilagarcía, 8 de Pontevedra).