Este programa está dirixido a aquelas persoas que sufriron, están a sufrir ou poderían sufrir, violencia de xénero na provincia de Pontevedra; ofertando unha serie de servizos, en función das súas necesidades, no eido do asesoramento psicolóxico, asesoramento xurídico, asesoramento laboral e apoio social ás familias vinculadas á violencia de xénero, desenvolvendo, tamén, accións vinculadas ó eido da prevención da violencia de xénero, prioritariamente, ás persoas que polas súas características persoais e de xénero e o seu entorno social e/ou familiar puideron ser susceptibles ó maltrato físico, verbal e/ou psicolóxico.

ACTUACIÓNS DESENVOLTAS

1. Reforzo á propia estima das persoas, evitando que puideser ser, ou voltar a ser, vítimas de violencia de xénero, favorecendo a percepción que teñen sobre si mesmas e por tanto, a valoración sobre as relacións sociais ou persoais que estableceron.

→Dirixido a 94 mulleres.

1.  Oferta dun asesoramento xurídico ás persoas usuarias do programa que así o precisaron.

→Dirixido a 29 mulleres.

1. Oferta de asesoramento psicolóxico ás usuarias do programa, con accións específicas diferenciadas para as usuarias que están en risco, a sufrir, ou sufriron nalgún momento das súas vidas, violencia de xénero.

→Dirixido a 41 mulleres.

1. Oferta dun servizo de apoio social para todas aquelas persoas que por ser vítimas de violencia de xénero e ter que asumir soas cargas familiares, puidesen precisar axuda que facilitase a conciliación da vida familiar e laboral, axuda na cobertura das súas necesidades básicas, ou axuda específica que impedise que iniciasen un proceso de exclusión social, por ser un colectivo especialmente vulnerable.

→Dirixido a 72 mulleres.

1. Oferta de calquera outro tipo de axuda que este colectivo puidese precisar e que incidise na mellora das súas condicións de vida.

→Dirixido a 31 mulleres.

1. Reforzo ó grupo de apoio ofertado por persoas que sufriron violencia de xénero e enfocado a persoas que polas súas características persoais e do entorno que lles rodease, estaban en risco de padecer violencia de xénero, traballando, por tanto, na vía da prevención.

→Dirixido a 46 mulleres.

Temporalización do proxecto: 01.01.2017 a 31.12.2017

AVALICIÓN DO PROXECTO

-Persoas vulnerables á violencia de xénero que, a raíz do programa, reforzaron a súa autoestima. (94 mulleres)