Campaña Material Escolar 21/22

Campaña de Material Escolar

Curso 2021/22

Condicións: Todo o material entregado é totalmente novo.

A campaña ten como obxectivo a entrega de todo o material escolar necesario para que os nenos e nenas poidan desenvolver os seus estudos en igualdade de condicións. Para iso, co comezo do curso escolar 21/22, a entidade entrega mochilas con material escolar adaptadas a cada ciclo educativo (Infantil, Primaria e Secundaria), compostas por libretas, carpetas, lapis, bolígrafos, ceras, gomas, dispositivos informáticos, etc e todo o material necesario. Ademais, este ano, con motivo da crise sanitaria ocasionada pola COVID-19, entregamos máscaras cirúrxicas, portamáscaras e xeles hidroalcólicos para todos os menores.

No ano 2021 fixemos realidade a entrega de 1.245 mochilas no mes de setembro, pero cabe destacar que esta cifra está a aumentar ao longo do curso polas solicitudes que nos chegan dos centros escolares. Por todo iso, dende a entidade solicitamos toda a colaboración cidadá para que os menores  que atendemos poidan seguir desenvolver os seus estudos en igualdade de condicións.

Estás a tempo de colaborar

A campaña ten como obxectivo a entrega de todo o material escolar necesario para que os nenos e nenas poidan desenvolver os seus estudos en igualdade de condicións. Para iso, co comezo do curso escolar 21/22, a entidade entrega mochilas con material escolar adaptadas a cada ciclo educativo (Infantil, Primaria e Secundaria), compostas por libretas, carpetas, lapis, bolígrafos, ceras, gomas, dispositivos informáticos, etc e todo o material necesario.  Ademais, este ano, con motivo da crise sanitaria ocasionada pola COVID-19, entregaremos máscaras cirúrxicas, portamáscaras e xeles hidroalcólicos para todos os menores.

Doazón sen contacto

Coa compra dunha das nosas mochilas solidarias.

Quero comprar unha!

Voluntariado

Se queres doar o teu tempo e axudarnos a preparar as mochilas e participar nas campañas de sensibilización é o teu momento!

Quero ser voluntari@!

Tamén podes facer unha aportación económica a través da plataforma BIZUM, seleccionando Facer Donativo e poñendo o noso código 02735.

Se queres certificado escribe a:

comunicacion@fundacionamigosdegalicia.org

Novas relacionadas

Fundación Amigos de Galicia presenta la campaña solidaria “Nas súas mochilas, o seu futuro”, de recogida de material escolar para menores gallegos en situación de vulnerabilidad

13 Agosto 2021

Arranca la campaña solidaria de recogida de material escolar “Nas súas mochilas, o seu futuro” impulsada por Fundación Amigos de Galicia en beneficio de la infancia en situación de vulnerabilidad atendida por la entidad y con el objetivo de que puedan tener un comienzo de curso escolar en igualdad de condiciones.

Fundación Amigos de Galicia y Alcampo Santiago de Compostela presentan la campaña de recogida de material escolar para menores gallegos en situación de vulnerabilidad

13 Agosto 2021

Alcampo Santiago de Compostela será punto habilitado de recogida de material escolar nuevo entre el 16 de agosto y el 15 de septiembre

Fundación Amigos de Galicia comienza con la entrega de material escolar entre familias con menores a cargo atendidas en Fene

14 Septiembre 2021

La entrega tuvo lugar hoy en las oficinas de Servicios Sociales del municipio, y se trata de una actuación enmarcada dentro del convenio de colaboración entre la entidad y los Servicios Sociales municipales con el objetivo de cubrir las necesidades básicas de las personas en riesgo de exclusión social del municipio durante todo el año.

Fundación Amigos de Galicia concluye la campaña de material escolar “Nas súas mochilas, o seu futuro”

02 de Octubre de 2021

Finalmente, la entidad atendió las necesidades de material escolar de 1.245 menores de Galicia en riesgo de exclusión social – estaban estimadas 974 - tras las solicitudes recibidas durante la campaña y por parte de los centros escolares.

Coñece os establecementos adheridos