"NAS SÚAS MOCHILAS OS SEUS SOÑOS"

Ao comezo do curso escolar, hai menores que non contan con todo o material escolar que precisan por atoparse as súas familias en situación de carencia de recursos económicos. Dado que unha das actuacións principais da Fundación é a cobertura das necesidades básicas das familias en situación de necesidade, especialmente daquelas que teñen menores a cargo, a entidade entrega mochilas de material escolar con motivo da "Volta ao cole" para os nenos e nenas de diferentes concellos de Galicia.

Para facer estas mochilas foi IMPRESCINDIBLE a axuda dos establecementos colaboradores que recolleron material escolar novo. Por iso temos que estar moi agradecidos a: ALCAMPO VILAGARCÍA, CARLIN VILAGARCÍA DE AROUSA, LIBRERÍAS CASTELAO, CHAFARIS, CO-PE OURENSE, TINTORERÍA HYPERSEC, CARLIN OURENSE, LIBRERÍA ERVEDELO,PILI ESTUDO FOTOGRÁFICO;así como aos traballadores/as de Caixabank de Vilagarcía de Arousa; porque sen eles non poderiamos entregar 1.757 mochilas de material escolar en todo Galicia durante o ano 2018.

En esta campaña, recibimos un total de 3.115 unidades de material escolar doados por vós, por iso só podemos dicir,

GRAZAS

Esta campaña tamén contou coa colaboración de AFundación, que realizou en favor da entidade unha doazón de 2.000€, material escolar e exemplares de libros.