Campaña de Nadal 2018

A Fundación Amigos de Galicia entrega durante as datas de Nadal entre todos os menores que atendemos un agasallo para que ningún/ningunha neno/a perda a ilusión.

Este ano entregamos 2.551 agasaios que foron entregados entre os menores de 0 a 8 anos que atendemos en Galicia.

ESTABLECEMENTOS PUNTOS DE RECOLLIDA DE XOGUETES 2018

Dende Fundación Amigos de Galicia queremos agradecer a colaboración dos puntos colaboradores de recolida de xoguetes deste ano:

PINOCCHIO & CO;  PINTALETRAS (A Estrada); AGROCAMPO (Barro e Pontevedra); KIABI (Lugo), CAFETRÍA BRUSELAS (Meis); Edigroves S.L. (O Grove); CO PE (Ourense);  CEMPÉS CLÍNICA PODOLÓXICA (Ourense); PELUQUERÍA ANNEKE (Ourense);  PILI PROL ESTUDIO FOTOGRÁFICO (Ourense); DOMUSVI SAN  LÁZARO (Santiago de Compostela); KIDS &US (Vilagarcía de Arousa).

ELFOS Y CALCETINES

A Asociación Elfos y Calcetines entregounos este ano 502 xoguetes novos para entregar entre nenos/as menores de 18 años que atendemos en Galicia.

ACTIVIDADES DE OUTRAS ENTIDADES E ESTABLECEMENTOS

En favor de Fundación Amigos de Galicia

COLABORACIÓNS DE EMPRESAS, ENTIDADES E CENTROS EDUCATIVOS

Dende Fundación Amigos de Galicia queremos agradecer a colaboración das empresas, entidades e centro educativos colaboradores que colaboraron tanto con recollidas de xoguetes novos, como con recollidas de alimentos de Nadal; e que fixeron posible que todas as persoas que atendemos tiveran dereito a disfrutar dun Nadal digno.

As empresas, entidades e centros educativos colaboradores con xoguetes foron:

El Corte Inglés (Vigo), Colexio Eladia Marino, Alcampo Vilagarcía de Arousa, Inkorporation Tattoo, Kids&Us (Vilagarcía de Arousa), CD Mosteiro, Congalsa, Cafetería Bruselas (Meis), Outro Carallo, Iván Barral&Marta, Os Druídas,  Granxa Campomayor; Agrocampo (Barro-Pontevedra), Cooperación Internacional, AD Cortegada, DinDon Cambados, Escuela Infantil Biligüe Luna Lunera, Edigroves S.L., Pintaletras A Estrada, Domusvi Santiago de Compostela, Triatlón Vilagarcía de Arousa, Club de Atletismo de Vilagarcía de Arousa, FREMAP (Vilagarcía de Arousa), Salica, Reale (Vilanova de Arousa- Concepción Arenal), Estudio 1917 (Santiago de Compostela).

As empresas, entidades e centros educativos colaboradores con alimentos típicios de Nadal foron:

IES Camilo José Cela, IES Aquis Celenis, Ceip Arealonga, EEI Vagalume, Centro de Educación Especial (Vilagarcía de Arousa), Anexo A Lomba, IES As Bizocas, Ceip de Rubiáns, Salica, Club de Triatlón de Vilagarcía de Arousa, Estudio 1917, Club de Waterpolo de Pontevedra, Cafetería Bruselas, Axencia Reale (Vilanova de Arousa - Concepción Arenal), Fremap Vilagarcía de Arousa, Banda Municipal de Meaño, AD Cortegada, Asociación de Veciños de Romay, As Tres Nogueiras (Meis).

COLABORACIÓNS DE VOLUNTARIAS

Dende Fundación Amigos de Galicia queremos agradecer a colaboración das voluntarias que se achegaron a diario ata as nosas instalacións en Vilagarcía de Arousa para axudarnos a seleccionar e preparar todos os xoguetes que entregamos este ano entre os menores atendidos.

CANCIÓN SOLIDARIA "QUIERO VERTE REIR"

Canción creada para colaborar coa Fundación Amigos de Galicia. Todos os dereitos están sendo destinados á acción social da entidade.

Participan:

• Puma (autor da canción)
  • Juan Manuel Paradela (Oca Band e arreglista)
  • Blas (Paris De Noia)
  • Lito (Panorama)
  • Pili Pampin
  • Marietta
  • Pepo Suevos
  • Kiko bea (voces, técnico de grabación, mezcla e masterización)
  • Isi
  • Compota y su Ricura